ÉÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ»
º °±²Û DESPATCH - The DESCENT(tm) Savegame Editor Û²±° º
ÈÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍͼ
Version 2.01 - November 24th, 1996
(c) 1995,96 by J”rg Weske [MUDDLE]
Please note:
ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ
Û ÉÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ» Û
Û º º Û
Û º DESPATCH will ONLY run with savegames of the º Û
Û º ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ º Û
Û º ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ³ R E G I S T E R E D V E R S I O N S ³ ®®®®®®®®®®®®® º Û
Û º ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ º Û
Û º of DESCENT(tm) I and ][ ! º Û
Û º º Û
Û º However, I must admit that there is an override switch to run it with º Û
Û º DESCENT(tm) ][ SHAREWARE - Interactive Demo Version. º Û
Û º This procedure is not recommended and users are strongly encouraged º Û
Û º to go out and buy DESCENT(tm) ][ to support Parallax and Interplay. º Û
Û º º Û
Û ÈÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍͼ Û
ßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßß
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ DISCLAIMER ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
YOU ARE USING DESPATCH AT YOUR OWN RISK! THE AUTHOR (J™RG WESKE) IS NOT
LIABLE FOR ANY DAMAGE CAUSED BY THE USE OF DESPATCH OR BY THE INABILITY
TO USE DESPATCH. IF YOU ARE NOT SURE ABOUT THIS, OR IF YOU DO NOT ACCEPT
THIS, THEN DO NOT USE DESPATCH!
All trademarks are property of their respective owners and appear for
identification purposes only.
DESCENT is a registered trademark of Interplay Productions.
DESCENT ][ is a registered trademark of Interplay Productions.
PEPSI is a registered trademark of PepsiCo Inc., Purchase, N.Y.
Pentium is a registered trademark of Intel Corporation.
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ IMPORTANT NOTICE ³ [ Here comes the good news ]
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
DESPATCH is posted as FREEWARE under the following conditions:
[1] The copyright notices may not be removed
[2] The program may not be sold, only given away WITHOUT any cost
[3] The program may not be modified in any way
[4] This file (DESPATCH.DOC) should always accompany DESPATCH.EXE
Ú Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä ¿
The user is ACTIVELY ENCOURAGED to SPREAD the program freely in every
possible way - provided that the conditions stated above are obeyed.
Here are a few examples how this could be done:
- upload it to a public FTP server or any bulletin board system
- send it via e-mail
- post it to binary newsgroups
- make a pointer to the DESPATCH homepage available on your website
[
http://www.tu-chemnitz.de/~jwes/despatch.html ]
- put it on a floppy disk, hard disk, tape, SRAM / FLASH memory card,
MO disk, punched paper tape, EEPROM, or CD-ROM and give it to friends
- fax or photocopy and mail hexdumps of the program
(but don't forget to include checksums at the end of each line !)
- send it to a neighbouring tribe using EFM coded smoke signals
- transmit it through some fancy HAM radio equipment
- label it 'Hypnosis program' and it will self-spread - however, be
prepared to receive at least 2.61E+05 'me too' messages coming from AOL
accounts within less than 24 hours
À Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ù
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ REQUIREMENTS ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
To run DESPATCH you need:
þ at least a 286 processor (-: even DESCENT(tm) requires a 386
þ a two-button mouse (-: although one button may suffice
þ a VGA (-: ever seen DESCENT(tm) on EGA ?
þ some memory [ about 100K ]
þ some kind of DOS
DESPATCH should not be affected by the Pentium(tm) FDIV bug in any way.
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ INTRODUCTION ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
When I was first given the SHAREWARE version of DESCENT(tm) by a friend and
had it installed on my harddisk to see it for the first time the one thing
that came into my mind was:
DESCENT(tm) I - The Action Game Of The Year 1995 !
I was totally blown away. After a while of playing I accomodated to the 3D
environment which had first seemed to me very complicated to handle but
turned out to be much easier than expected. Then I started messing with the
savegame and thus created the very first version of DESPATCH which no longer
exists because firstly only very few options were delt with and secondly I
soon got the registered version which produced savegames that had a
completely different structure due to the ingame save option.
The SHAREWARE version of DESCENT(tm) I therefore is no longer supported by
this program because I believe only people who are real DESCENT(tm)-
enthusiasts and therefore paid for this great program should use DESPATCH to
'enhance' their capabilities in hopeless situations without being forced to
use the well-known cheats as GABBAGABBAHEY and so on.
When DESCENT(tm) ][ came out in 1996 many people started asking me for a
new and improved version of DESPATCH that supports the game. Unfortunately,
it was not until summer 1996 that I was able to get hold of DESCENT(tm) ][
in Germany.
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ PURPOSE ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
The main purpose of DESPATCH is to enable the user to alter certain values
stored in the savegame to achieve better chances in hopeless situations or
just to have fun flying around without having to worry about all the enemy
around. With DESPATCH you can change almost every flag/value found in the
game except LEVEL, SCORE and DIFFICULTY because - to my mind - there's a
certain amount of 'cheating fairness' which has to remain. DESPATCH should
rather be considered a tool than a simple cheat which is implemented in
DESCENT(tm) anyway. Besides, since DESCENT(tm) saves the exact position of
your ship inside the maze, simply altering the LEVEL will most certainly end
up with you stuck inside a wall or some other place. There is no easy way I
could figure out and, above all, there was not much motivation for me to do
so. I think the built-in feature to restart DESCENT(tm) in any level that
you've already 'conquered' is quite sufficient. But if you're really
despaired because you just cannot cope with a certain level and you don't
want to use that silly 'FARMERJOE' which would inevitably brand you as a
CHEATER you will have to alter the respective *.PLR file where the highest
level you've reached so far is stored. Simply pop out your disk editor and
enter the desired value at offset $1D (for DESCENT(tm) I), $28 (for
DESCENT(tm) ][) or $27 (for DESCEMT(tm) ][ Shareware) in the *.PLR file.
Then start DESCENT(tm), select the player whose file you've just edited and
choose 'NEW GAME' - hey, there we are ! [This information, of course, is
classified
and I only revealed it, because there's no support for this
in DESPATCH since my program only tampers with savegame files and, apart
from that, I did not really know where to put another pair of buttons
]
Please forgive me for this slight inconvenience you might have to endure but
normally, say, equipped with mega-missiles as quad-laser and a couple
thousands engergy and shield counters you should be able to solve ANY level
without batting an eyelid so there's really no utter need for the cheat
described above, it's just for completeness and, of course, your
convenience.
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ USAGE ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
When DESPATCH is started, it will first scan the current directory for any
*.PLR files and display the results. If errors occur, i.e. a shareware save-
game or an unknown *.PLR file was found you will be prompted for a keypress.
If the latter happens and an unknown *.PLR file is found, please send the
UUEncoded *.PLR file and some savegames to me so that I can analyze them.
Savegames or *.PLR files that produce an error will be ignored and DESPATCH
starts with the first savegame of the first valid player it finds in the
current directory. To change the player or savegame just click on the
respective buttons. The version of the savegame currently loaded (i.e.
DESCENT(tm) I or ][) will be displayed in the 'Savegame Type' display
window. If you made any changes to the current savegame the file will be
saved an branded with 'DESPATCHed' inside the position preview.
DESPATCH will not work with savegames of DESCENT(tm) ][ shareware unless you
specifiy the '/d2sharewareoverride' switch. You may set all values, but do
not expect weapons which are not implemented in the demo to suddenly show
up. Do not complain if anything does not work properly, I do not officially
support this procedure, it's just here because so many people asked me to.
This is also the reason for the switch text being almost as long as the
program itself to make you think about using the shareware and it is why
this information is here, hidden in somewhat boring text. Again, let me
point out that there is so much more to see in the full version of
DESCENT(tm) ][, namely the great SVGA support and new weapons which multiply
the fun that it is really worth the amount of money they ask. Don't be a
lamer, you'll know where your money went.
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ CHANGING VALUES ³ [ not too complicated, I hope
]
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
Well, couldn't be simpler: just click on the respective buttons. There will
be a 500ms delay an then the auto-repeat function will take over. A click
with the left mouse-button will increase/decrease the value by one, right
button by hundred, both buttons by thousand. Hold down <SHIFT> and click any
of the buttons to reach maximum/minimum values. To enter a certain value
directly, just click inside the respective display. A frame will appear and,
after you released the button, you will be prompted with a cursor. Now enter
the desired value, use <BACKSPACE> to correct. Pressing <ESC> or hitting the
right mouse-button in this mode will discard any changes to the value. Hit
<ENTER> to confirm your changes, values which are larger or smaller than
permissible are ignored, the value is set to the maximum/minimum for the
current item. However, hitting <ENTER> with only the cursor displayed in the
window, will have the same effect as <ESC> - the old value will be restored.
If a DESCENT(tm) I savegame is loaded, the values of items that are only
present in DESCENT(tm) ][ are not displayed and cannot be changed.
One of the best things in DESCENT(tm) is that you can set higher values than
four in the LASERLEVEL byte. This 'bug' provides you with almost everything
as laser. So you could have quad-homing missiles at only the cost of some
small amount of energy from time to time. But be careful ! Don't pick up any
laserlevel-powerups because this will reset the value to the normal maximum
of four !
When chaning the LASERLEVEL value, a description of the weapon that will
replace the normal laser is displayed in a text-windows right to the laser-
level display. Note that for DESCENT(tm) I all values above 31 and for
DESCENT(tm) ][ all values above 36 will result in a normal laser level one.
Leave DESPATCH by pressing <ESC>. The current savegame will be saved.
þ Remember: You cannot abort without saving, so if you do not want to change
anything, don't run DESPATCH.
That's it, in a nutshell !
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ PRODUCT HISTORY ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
April 8th, 1995 - DESPATCH V1.01 : first version released to the public
April 25th, 1995 - DESPATCH V1.02 is here
fixed:
- Some silly mouse drivers screwed up the whole display because
their creators in their endless wisdom had not considered
restoring some VGA registers after tampering with them. So for all
of you who had problems: DESPATCH now restores those registers
itself, but if you have the chance, go and get a better driver
like LOGITECH 6.40 or the Microsoft driver V8.20 or higher which
does quite the same job.
Anyway, thanks to Mister X and Silent Slayer for still using an
ancient driver and pointing out that 'bug' to me.
May 8th, 1995 - DESPATCH V1.03
added:
- All new direct-edit-by-keyboard-input feature for all values as
proposed by Tracy L Remington.
- Description how to alter the MaxLevel value (see PURPOSE)
revised:
- Savegames are now only branded with 'DESPATCHed' if any changes
occured, thus you might browse through your files and find the
ones you edited more easily when loading a game from DESCENT(tm).
August, 1996 - DESPATCH V1.04 (* never released *)
October 26th, 1996 - DESPATCH V2.00: A Quantum Leap forward
- Almost completely redone from scratch
- Now supports both DESCENT(tm) I and DESCENT(tm) ][
- Great many numbers of improvements to the code
- All new virtual 640x680 screen, which forced the creation of a custom
16-colour mousepointer casting transparent shadows since the pointer
of the normal mouse driver can only support resolutions up to 640x480.
added:
- Laserlevel description
- Savegame Type display
- DESCENT(tm) ][ new weaponry:
Flash-, Guided-, Mercury- and Earthshaker Missiles, Smart Mines,
Super Laser, Gauss-, Helix-, Phoenix- and Omega Cannon
- DESCENT(tm) ][ new goodies:
Energy-to-Shield Converter, Full Map View, Afterburner, Headlight
November 24th, 1996 - DESPATCH V2.01 released
added:
- support for DESCENT(tm) ][ þ The Infinite Abyss
thanks to William Malloy who was so kind to send the files
fixed:
- German umlauts no longer displayed instead of square brackets in
\"[AUTOSAVE BACKUP]\" savegames
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ CLOSING COMMENTS ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
If you really like this program (or even love it), find it unbelievably
utterly useful or just worth it, please do not hesitate to send a postcard
or a book or some cash or a CD or some computer hard- or software or a
clean, fresh towel or just something to:
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ J”rg Weske ³
³ An der Schatzgrube 33 ³
³ D-99425 Taubach ³
³ Germany ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
Your kind donations would be received with deep gratitude and would very
much encourage me to continue my work on different or similar projects.
If you have comments or suggestions about DESPATCH or just want to have a
chat, please fax, call or do write to:
e-mail:
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³
wej@informatik.tu-chemnitz.de ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
WWW:
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³
http://www.tu-chemnitz.de/~jwes/despatch.html ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
snail mail: see above
phone: (Mon-Wed) (Thu-Sun)
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ +49-(0)371-216608 ³ ³ +49-(0)36453-80376 ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
fax: ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ +49-(0)371-216607 ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ CREDITS ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
The producer wishes to thank the following persons:
ð Mr DRAKON - for encouragement, support, beta-testing, critics
ð Mc Andy - for pointing my attention to DESCENT(tm)
ð Pheedy - for graphical hints and critics
ð Mister X - for beta-testing, savegame analysis
ð Silent Slayer - for critics and pointing out the 'mouse-bug'
ð Tracy L Remington - for the suggestion of the direct-edit feature
- Bill Jibby, William Malloy, Philip R. Columbus, Jeremy Sewell,
Gary Thompson II - for kind feedback and resulting encouragement
ð Richard F. Ferraro - for providing necessary VGA knowledge
ð Ralf Brown & all the other guys who contributed to the excellent INTER-
LIST, Michael Tischer, Ray Duncan, J”rg Koch, Michael Schusser,
Joachim Erdweg, Holger Sch„kel, Andreas G”tz, StA-Soft
- for programming background and related information
ð Parallax/Interplay - for making such great games
ð Logitech - for creating cool input devices
ð PEPSI(tm)-Cola - for the best soft-drink I've found so far
ð Enya, C‚line Dion, Loreena McKennitt, Heather Nova, Mylene Farmer,
Tori Amos, Sin‚ad O'Connor, The Cranberries, Roxette, Enigma, Erasure,
Phil Collins, Depeche Mode, Wolfsheim, Metallica, Helloween, Sting
- for their excellent music
ð Stephen W Hawking, Douglas Adams
- for contributing to my philosophy of life
Thank you all !
Thanks for your attention and patience, have fun using DESPATCH !
°±²Û MUDDLE Û²±